Sunday, June 21, 2009

Selamat Hari Bapa

Semalam 21 Jun 09 Hari Bapa di sambut di seluruh Malaysia

Call ayah yang tercinta...

B : "Assalamualaikum ayah...."

AB : "W salam dan Selamat Hari Bapa untuk anak ayah dulu !"

B: "Wah! sepatutnya ayah yang terima ucapan tu dulu tapi dah terbalik plak"

AB : "Takper la sama ajer"

B : "Okey ayah selamat hari bapa dan thanks untuk segala pengorbanan ayah selama ini
untuk saya dan semoga dipanjangkan lagi umur dan sihat selalu hendaknya dan saya
sayang sangat dengan ayah. jaga diri dan kesihatan yer"

Rasa sedih dan pilu masa aku cakap benda tu mungkin terlalu menyayangi bapak aku...masih ada ungkapan yang tak terkeluar dari mulut aku.Tak mampu nak keluarkan takut air mata berjujuran..

perbualan berakhir tidak lama selepas itu.....

Then aku realize orang tua tu dah menjangkau usia lebih separuh abad.......masih lagi mencari rezeki untuk hidup.....menjadi bilal di masjid.....

dan ayah...mengertilah bahawa aku sentiasa menyayangi dirimu.

Ayah!!!!!!!!!!!!!


Mohd Yusof Md Said
R/F:52538



PS:Kadang tak terungkap dengan kata-kata apabila kita menyayangi seseorang itu...tapi aku yakin, ayah dapat rasa yang aku sayang sangat kat dia....I Love You Dad!!!
Lupa nak bagitau :

B = Blogger
AB = Ayah Blogger




Adios!!!!!

Comments :

0 comments to “Selamat Hari Bapa”