Tuesday, June 16, 2009

Pertama setelah 2 tahun menyepi

Maaf bagi semua yang pernah singgah pada blog aku nih....
bukan apa takder idea nak letak apa setelah 2 tahun aku sepi maka bermula lah kembali waktu mengarang aku.....

Hari nih cadangnya nak masukkan tenet kat umah(skang kat opis) somewhere area bangi lama lah

Abang ipar aku ada pakai modem broadband dari Telco M***S. aku dah experience pakai kat umah dia so far ok lah.Satu kelebihan padanya yang membuatkan aku tertarik untuk melanggan adalah tak ada line telefon yang diperlukan untuk menggunakannya maksudnya macam telefon talian tetaplah.speed so far ok (aku tak ingat speednya) nak download pon laju. So, hari nih aku nak g ushar lah kat mana bleh aku register.

Bermula dari saat ini aku akan cuba mengupdatekan blog aku yang simple mimple ni dengan bermacam benda.Biasaklah aku mamat IT beb so isi kandungannya lebih kepada komputer lah kot....


Adios!!!!!

Comments :

0 comments to “Pertama setelah 2 tahun menyepi”