Tuesday, June 16, 2009

Ceramah atas stage belakang main konda kondi

Seperti yang kita sedia maklum ada sorang ustadz nih rumahtangganya sedang bergolak.Sedih betul aku sebab memang aku minat habis lah dengan ustadz nih.
Selalu ceramah dia aku dengar (mostly kat dalam youtube lah) ceramah dia memang best..kelakar dan banyak nasihat yang diberikan dan yang paling hebat nama anak aku pun aku ambil bersempena dengan nama dia...

terkejut aku bila terpampang muka depan salah satu akhbar tempatan menulis si isteri menuntut fasakh dari si ustadz...

sebelum nih ada aku dengar gossip yang menyatakan ustadz nih ada skandal dengan sorang artis nasyid wanita yang cun melecun.Dan aku dengan yakinnya meyatakan yang perka itu hanya gossip semata-mata nak menjatuhkan ustadz tersebut.Namun setelah apa yang tersiar dalam akhbar berkenaan dengan tuntutan fasakh isteri ustadz nih aku mula ragu.kalau tiada angin manakan pokok boleh bergoyang kan?

rentetan dari itu aku adalah singgah kat satu web nih dalam tu ada gambar si ustadz nih dengan artis tersebut somewhere dekat tepi pantai lah berempat, dua jantan dan dua wanita termasuk ustadz dan skandalnya.

Persoalannya, macam mana seorang yang bergelar ustadz nih yang sudah pun berkahwin boleh ada kat tepi pantai...mesra dan amat mesra dengan wanita yang bukan muhrim tanpa ikatan sah.pada aku kalau gambar tersebut melibatkan orang yang bukan bergelar ustadz tu biasa lah.Masalahnya dia seorang ustadz yang ceramahnya menjadi panduan dan tauladan serta penuh dengan dalil2 dan sebagainya.Itu dah dikira melampau.

Dan yang menjelekkan lagi seorang wanita yang bersama dengan mereka tu pulak berpakaian amatlah seksi shingga hampir mendedahkan 2 buah gunung yang ada pada tubuh badannya.Come on lah ustadz takkan dalam ceramah sindir orang tapi depan mata diamkan ajer?

Aku cuba nak pikirkan yang positif jer pasal gambar tu yer la bak kata orang jangan berprasangka buruk kan?tapi tak bolehlah...seolah-olah gambar tu dan menerangkan segalanya pada aku....respek aku pada ustadz tu dah mula hilang.

Aku respek kat dia sebab perubahan pada dirinya dari seorang penyanyi kumpulan rock kepada seorang ustadz.tapi skang? macam nak jadik rock balik jer....ataupun lagi teruk? entahlah

Aku selitkan kat sini satu link dari youtube video masa ustadz nih menyanyi dalam kumpulan D'Riyadh >>>>>
http://www.youtube.com/watch?v=M7GdS0Xw-nY



PS : Isteri ustadz nih memang lawa aku rasa lagi lawa dari penyanyi nasyid wanita tu

Comments :

0 comments to “Ceramah atas stage belakang main konda kondi”