Tuesday, June 16, 2009

Register Broadband

Tadik masa balik kerja g pasaraya Bintang BBB. Nak register Broadband

Memang mudah

1. Terus pergi kaunter then cakap kat amoi yang jaga kaunter tu nak register broadband internet

2. Amoi tu tanya lebih kurang then check status akaun yang dah sedia ada sebab talian telefon aku pon aku langgan telco yang sama

3. Amoi mintak IC and driving license....wah nak bukak akaun broadband pon kena ada driving license erk?

4. Isi borang, nama, alamat, tandatangan.

5. Upacara penyerahan modem dilakukan-amoi terangkan pasal modem yang 98%nyer aku dah tau

6. Settle!!!

Dapat modem dengan girangnya aku nak balik rumah sebab tak sabar2 nak update blog aku nih

Balik rumah plugin modem and then yuhu dah bertenet dah...


memang hebatlah


Thanks to amoi yang memberi layanan mesra kat aku n wife...semoga u menjadi pekerja cemerlang......



Adios!!!

Comments :

0 comments to “Register Broadband”