Monday, April 16, 2007

aku ada software games motorola v3xxx

aritu v3xx aku ni aku hack bagai nak giler coz aku boring dgn spec yang dia ada..
antara yang paling aku menyampah, memori sms dia hanyalah pad sim kad...boring siot..
dah la aku pakai sim kad maxis yang lama.lepas tu leh simpan 10 messej jer...aku pun apa lagi hack lah.....lepas tu sampai satu tahap,...fon aku sasau...bila onn jer dia tulis insert sim..padahal aku dah masukkan sim card kat dalam tu..aku ingatkan sim card rosak, tapi bila tukar sim pun dia jadik camtu gak....cuak beb..v3xxx aku baru beli kat low yatt uhuhuh baru pakai sebulan dah rosak...mender ar!!!! lepas tu aku cuba antar repair kat kedai fon berhampiran, tapi gagal sampai lah ke 3 4 kedai aku repair pun gagal jugak...last sekali aku repair sendiri....wahaha
aku malas nak citer kat dalam ni caner aku wat tapi motorola v3xxx nih ada satu rahsia masa startup...saper2 yang ada masalah cam aku leh contact aku kat zackadrey@gmail.com itupun kalau anda sayang kat fon anda lah...alhamdulillah..skang fon aku yang v3xxx tu dah guna memori untuk sms kat dalam fon...skang aku tak risau lagi dah pasal sms sebab memori fon aku built in 64mb yuhu!!!!


ps: aku ada beberapa java games yang boleh download kat dalam fon korang(motorola v3x) kalau nak kontek ar kat mel aku tu..insyaallah aku bantu.

Comments :

0 comments to “aku ada software games motorola v3xxx”